fbpx

O SPOLEČNOSTI

Kdo je X Bags?

X Bags je obchodní značka, která v ČR působí od roku 1992 (původně Německá společnost čítající desítky prodejen v celém Německu) jako maloobchodní prodejce značkového zboží cestovních zavazadel a módních doplňků. Od roku 2016 je X Bags ryze česká značka.

Co prodáváte?

Hlavním sortimentem X Bags jsou cestovní zavazadla (kufry, cestovní tašky, ad.) batohy, brašny, sportovní zavazadla, módní doplňky, byznysové kolekce, dámské kabelky apod.

Jaká je naše filosofie?

Jsme značka pro všechny. Sortiment X Bags není a nikdy nebyl vyhraněn na jednu cílovou skupinu a jsme rádi, že si u nás vybere každý, tedy mladší i starší generace. Zároveň můžeme nabídnou řadu prémiových značek a kolekcí pro náročné zákazníky.

Liší se zboží na e-shopu?

Ano. Na kamenných prodejnách a na e-shopu můžeme mít rozlišné zboží. Zpravidla na našem e-shopu najdete zboží, které na kamenných prodejnách být vůbec nemusí nebo je můžete koupit v akci.

DOPRAVA

Kdy zboží dostanu?

Snažíme se o maximální péči pro naše zákazníky, proto v ideálním případě expedujeme objednané zboží v den objednání nebo nejpozději 1 den po objednání v případě, že je zboží skladem. Zboží by u vás tedy mělo být nejpozději do 3-4 dnů. Některé druhy zboží mají delší dobu doručení kvůli převozům, v takovém případě bude doprava cca o 2-3 dny delší.

Jaké druhy dopravy nabízíte?

Naše zboží přepravujeme Českou poštou, kurýrem DPD a přes službu Uloženka v celé České republice i na Slovensku.

Mohu zboží vyzvednout osobně na prodejně?

Ano, v pokladně můžete napsat k poznámce objednávky, že si přejete zboží vyzvednout např. "X Bags Liberec" Vyhrazujeme si právo možnost dopravy změnit, pokud toto nebude z technických důvodů možné. Zboží je na pobočce 5 dní. Pokud si z zboží nevyzvednete do 5-ti dní, je objednávka stornována.

PLATBY

Mohu platit online?

Ano můžete. Lze platit online kartou přes platební bránu GoPay

Jak mohu zaplatit zboží?

Zboží můžete zaplatit online kartou (GoPay), bankovním převodem, dobírkou nebo hotově/kartou na kamenné pobočce.

Splatnost

V případě plateb online, zejména bankovním převodem je splatnost platby 5 dní. Pokud nebude částka uhrazena do 5-ti dní od objednávky, je objednávka na našem e-shopu stornována.

REKLAMACE

Mohu zboží vrátit?

Ano. Zboží můžete vrátit pouze osobně na jedné z kamenných prodejen nebo na centrálním skladu X Bags. Po telefonické / písemné dohodě lze řešit i skrze Českou poštu, kde hradíte odesílání vy. Zboží nesmí být poškozené a znečištěné. Vrátit bez udání důvodů lze zboží do 14 dnů od převzetí zboží.

Reklamování zboží

Reklamovat zboží můžete v případě, že dojde k závadě zboží, která je prokazatelná a není vaší vinou. Za reklamování nelze považovat vylitou limonádu nebo jinou "závadu" která se prokáže jako neuznatelná. Zboží se řídí záruční lhůtou, která je uvedena u jednotlivého produktu a je posílána do autorizovaného servisu výrobce. Na vyřízení a posouzení reklamace je 30 kalendářních dnů.

Přišlo poškozené zboží

Dorazilo vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen? Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout. Pokud se toto stane, kontaktujte nás a společně situaci vyřešíme.
Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás

Nemáte žádný produkt v košíku.